zondag 27 april 2014

A-lijn kleedje stof-voor-durf-het-zelvers

Dit kleedje werd al ontelbare keren gemaakt in blogland.  En het boek lag hier al een eeuwigheid in mijn kast.  Dit werd er al uit gemaakt en dit mislukte en toen durfde ik het boek een hele tijd niet meer te gebruiken.

Maar het basiskleedje uit het boek is zo mooi, dat ik me er nu toch nog maar eens aan waagde (als dit ook mislukt zou zijn, had het boek waarschijnlijk een grote zwier naar een hoek van de kamer gekregen).  Het werd een paars stipjeskleedje voor de oudste dochter, mét paspel en blinde rits. Uit die bolletjesstof ben ik ook een kleedje voor mezelf aan het fabriceren, dat volgt later. (En ja, het is tweemaal hetzelfde paars op de foto's, waarom die ene foto zoveel donker is uitgevallen, is me een raadsel....).  Het kleedje staat echt supermooi, heel stijlvol en zwierig (en het is volledig gevoerd).



1 opmerking:

  1. Omdat ik altijd leuke ideetjes op doe op jouw blog, wil ik je nomineren met de Liebster Award. Kijk op mijn blog voor meer info http://saartje71.blogspot.nl/
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...