zondag 13 april 2014

Dorothy Day Tripper - tas

De Dorothy Day Tripper-bag is het eerste patroon van Swoon-patterns dat ik uitprobeerde en er zullen er zeker nog volgen. Ik ging voor de iets luiere versie met tassenband en combineerde een gebloemd petit panneke met paarse paspel en effen paarse binnenstof.

Het is een superleuke tas om te dragen, nog redelijk praktisch ook met twee binnenvakjes. Enig minpuntje is dat de voeringtas in de gewone tas genaaid wordt (en dus niet met keergat en zo). Mijn rits in de buitentas zat er super proper in, ikke dus heel content, maar daarna moest ik nog eens over dat stiksel gaan om de binnentas vast te maken. Wat dan al wat minder proper was. Op de blog van Mevrouw Khadetjes las ik haar poging om de binnen- en buitentas op een andere manier in elkaar te steken, maar blijkbaar is dat toch allemaal niet zo simpel...
Dus volgende keer zal het terug op deze manier zijn bij mij. Want zo'n zalige tas, die wordt zeker nog eens gemaakt (en een sjakosj zelf maken is nog altijd beter dan er één te kopen, nietwaar mr. Husband? ;-)).




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...