vrijdag 19 april 2013

A-lijn rok in retrostofje

Deze A-lijn rok werd gemaakt met een flashy retrostofje uit de stoffenkamer dat blijkbaar erg opvalt, want ik heb er al heel wat reacties op gekregen bij het dragen! Mijn dochtertjes beginnen te vertellen welke madammen ze het leukst vinden en wie naast me zit probeert mee te lezen wat de dames juist zeggen...
Het patroon komt uit Allemaal rokjes van Madame Zsazsa. Er zit een gewone rits in i.p.v. een blinde rits. De rits inzetten lukte goed, daarna de voering er proper bij krijgen was wat moeilijker (ik volgde de handleiding uit het boek, maar die is voor een blinde rits en dat klopte toch niet volledig). Had ik eerst de voering vast moeten naaien aan de stof zelf en dan pas de rits er bij de twee lagen tegelijk aan zetten? Misschien had ik toch wat langer naailes moeten volgen...



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...