dinsdag 15 april 2014

Liebster-award



Jess Cee nomineerde me voor de Liebster-award! Joepie!

En bij een nominatie horen natuurlijk ook een paar opdrachtjes: mezelf voorstellen in 11 woorden, vraagjes beantwoorden, 10 nieuwe bloggers nomineren (en linken) en 11 nieuwe vragen verzinnen voor de genomineerden.

Over mezelf:
- mama
- echtgenote
- cocooner/huismus
- naaien spookt altijd door mijn hoofd (volgende patroontje, welke stofkes, ...)
- aan het start 2 runnen
- gezellig is belangrijker dan clean ;-)
- fan van Scandinavische stijl
- hoopt ooit met gezin mooie Japan-reis te maken
- las vroeger heel graag boeken, nu vooral tijdschriften...
- tot ik begon te naaien was er nooit enig vermoeden van creativiteit in mijn bloed
- bak graag koekjes, taarten, pannekoeken, etc, maar om 'lijntechnische' redenen moet dit wat binnen de perken gehouden worden

De vragen van Jess Cee:

1) Wat is je lievelingskleur? Paars
2) Welke is je favoriete shop stad in België? Gent!
3) Welke blogfoto plaatste je als laatste? Die van de Dorothy Day Tripper bag
4) Vanwaar komt je blognaam? Tja, ver moet je niet echt zoeken...
5) Wat staat er zeker nog op je to-do lijstje? Te veel om op te noemen (zie ook de 2014-pagina), zeker ook valiesjes voor de meisjes
6) Welke blog vind je de moeite om dagelijks te bezoeken? Leuke Wereld vind ik een heel leuke blog.
7) Welke is je lievelingsspreuk? A little sewing each day keeps the doctor away :-)
8) Wat is je levensdroom? Op een gezonde manier oud worden samen met man en (klein)kinderen...
9) Wat zou je voor geen geld ter wereld kunnen missen? Mijn gezin!
10) Mocht je jezelf in een dier kunnen veranderen? Welk dier zou dit zijn en waarom? Iets met de schattigheid van een king charles spaniel, het doorzettingsvermogen van een bever en de energie van een stokstaartje.

Volgende blogs wil ik graag nomineren


De vragen voor jullie zijn:

1) beschrijf je ideale zaterdag?
2) welk boek of film kan je aanraden?
3) werk je alle naaistukken netjes af voor je aan een volgende begint of doe je vanalles door elkaar?
4) met welke machinerie maak je al dat moois?
5) wat is voor jou het leukste koffie/thee-adresje?
6) wat wordt het volgende naaiproject?
7) wat is je culinaire specialiteit?
8) welke sport vind je het leukste?
9) hoeveel uren naai je ongeveer per week (of hoeveel zou je er willen naaien)?
10) wie/waar/hoe leerde je naaien?
11) is er een naaiproject waaraan je niet durft te beginnen?






2 opmerkingen:

  1. Hoihoi, bedankt voor de award, wat een eer!
    Aangezien dit mijn zesde keer is, ga ik gewoon hier je vraagjes beantwoorden:
    - Een lekker lenteweetje (zonder de hooikoortspollen dan), uitgeslapen zijn, iets leuks doen met het gezin, een beetje tijd voor mezelf, een huishouden dat door de kaboutertjes gedaan is ... alleen maar clichés dus!
    - Moest ik nu voor mijn gigantische boekenkast staan, dan zou ik er wel een paar kunnen aanraden, maar op dit moment heb ik even geen inspiratie.
    - Alles netjes na elkaar (behalve herstellingen misschien).
    - Een Bernina 330.
    - Thuis. ;-)
    - De test van mijn Washi Dress afwerken en dan voor de echte gaan.
    - Ik ben niet slecht in bakken, cupcakes enzo. Minder culinair, maar snel klaar én geliefd bij de kinderen: tortelini met tomatenroomsaus of pasta met zelfgemaakte pesto.
    - Volleybal.
    - Ik denk niet dat ik gemiddeld aan een uur per week kom, gemiddeld twee avonden is een mooie droom.
    - Van 't internet, mijn moeder en mijn schoonmoeder.
    - Ik waag me nog steeds niet aan tricot.

    Zo, nogmaals bedankt!

    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je me nomineerde, ik probeer er snel werk van te maken ( de vakantie is net voorbij ... )

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...