zondag 12 januari 2014

2014

Ik heb jullie nog niet alles laten zien wat ik maakte in 2013 (dat volgt nog wel), maar ik wou toch al een tipje van de sluier oplichten van wat ik plan voor 2014.

Hier volgt een lijstje (dat uiteraard nog altijd kan veranderen als er nieuwe projectjes mijn aandacht trekken ;-)).

  • Hemd voor the husband, volgens het Negroni-patroon van Collette Patterns
  • Tricot kleedje voor mezelf (model K4026 van KwikSew)
  • A-lijn kleedjes voor beide dochters, model volgens Singer Naaiboek
  • Een zomerjas voor beide dochters, patroon: Jackie van IeneMiene (hier te vinden ), deze hoop ik tegen april/mei af te hebben
  • Een blouse voor mezelf uit tijdschrift La Maison Victor
  • Een A-lijn lok met plooi en paspel voor mezelf (Singer Naaiboek)
  • Een kleedje uit het decembernumber van Burda, zou leuk zijn als dat ergens in juni af zou zijn, er staan wat (communie/trouw/jubileum)feesten op de planning dan...
  • Een boekentas voor de dochter die in september naar het eerste leerjaar gaat (deadline september dus, patroontjes of handige werkbeschrijvingen zijn welkom!)
  • De Dorothy Day Tripper Bag! Klinkt fantastisch? Is het ook, check de link!
  • Een badjes voor de oudste (Singer naaiboek)
  • Een linnenbroek voor the husband, ook uit Singer Naaiboek
Ik ga ook nog een workshop volgen bij Veritas: kleedje + cape, dus hiervoor wordt al zeker een dagje vrijgehouden :-).

Plannen genoeg dus, nu nog toch-wel-een-paar-avonden-per-week-en-ook-wel-een-halve-dag-per-weekend proberen vrijkrijgen om ze allemaal uit te voeren!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...