donderdag 7 november 2013

Winterjas

 
En de voornaamste reden waarom het zolang duurde tot er hier nog iets verscheen is de volgende: er werd achter de schermen hard gewerkt aan een winterjas, mijn meest complexe naaiproject tot nu toe. Enorm veel patroondelen, allemaal te knippen in wol, voering en vlieseline. Technieken gebruikt en termen gelezen waar ik nog nooit van gehoord had. Geheime zakken in verwerkt.  Maar... het kwam allemaal goed en nu heb ik een echte homemade lekker dikke winterjas!

Het patroon komt uit Ottobre 5/2010 (volledig mee met de laatste trends zijn we dus niet ;-)). De wol vond ik in de Stoffenkamer, de voering kwam van bij stoffen.net.  De knopen haalde ik bij Veritas.

De kleur is minder fel dan op de foto en gelukkig ook helemaal egaal paars...





 

1 opmerking:

  1. Zeer mooie jas. Je mag zeker fier zijn op het resultaat.

    Groetjes van het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...