zondag 29 juni 2014

Dankjewel, lieve juffen!

Onze meisjes hadden dit jaar, net zoals zoveel kindjes, echte superjuffen!  Ze veranderden vorig jaar van school en in het begin was dit even aanpassen.  Maar ondertussen zijn ze helemaal opengebloeid  en voelen ze zich super thuis op de nieuwe school. Daarom kroop ik achter mijn naaimachine om de juffen toch ook een persoonlijk bedankje te geven!

Voor de juf van de oudste werd een patroon uit Mijn Tas geprobeerd: de Juliette (II). Een retrobloemetjesstofje was de basis, een effenblauwe voering mocht er binnenin in.  De Juliette sluit met een magneetslotje.

Dit is het resultaat:



De binnenkant:


En met een mooi labeltje :-):



Voor de juf van de jongste gebruikte ik dezelfde stofjes, maar ik maakte er deze pennenzak mee.





En ik stak er een fotootje en enkele schattige kopvoeter-tekeningen in. Misschien zijn juffen soms nog wel blijer met de inhoud dan met de verpakking...


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...